2019. július 24., szerda

Mobilfotó


Egyszer csak észrevettelek. Alig pár hellyel
ültél előttem a szinte még üres buszon.
Hogy mikor szállhattál fel, nem tudom -
talán már akkor is ott voltál kissé félrehajtott fejjel,
mikor az első ajtótól a busz végébe mentem.
Igen, lehet, hogy te előbb láttál meg engem,
és érezted rajtam a reggel aromáit,
a tusfürdő és a kávé illatát,
vagy kezemben a gyöngédséget, ahogy
megsimítom a két kutyát, s gondoltad:
vajon mikor lett a lányból ekkora állatbarát…

Percekig furcsa révületben ültem ott,
aztán a mobillal gyorsan lefényképeztelek,
hogy tudjam, el tudjam mondani, ott voltál, tényleg,
láttalak! És nemcsak elképzeltelek.

Néztem tarkódnál a hajad ismerős vonalát,
és tudtam – s hogy örültem! – még mindig
az apu igazítja meg fodrászoktól távol tartott,
csupa-mák apródfrizurád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése